Á.SZ.F.
Általános Szerződési Feltételek a Roller Skate Dance Universe szolgáltatásainak igénybevételéhez
(„ÁSZF”)
Verzió: 1.0.
Hatályos: 2024. május 15. napjától
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a Szeredi Vivien E.V. (a továbbiakban „Üzemeltető”) által, a Győr-Szabadhegy 2367/48 hrsz. szám alatt üzemeltetett Roller Skate Dance Universe görkorcsolya disco (a továbbiakban: „Disco”) szolgáltatásai igénybevételének feltételeit, valamint a felek – így különösen az Üzemeltető és az Üzemeltető által nyújtott szolgáltatásokat igénybe venni kívánó személyek (a továbbiakban: „Vendégek”) jogait és kötelezettségeit rögzíti. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.
A Disco területén irányadó magatartási és biztonsági szabályokat a „Házirend”, a Vendégek személyes adatainak kezelésére vonatkozó rendelkezéseket pedig az „Adatkezelési Tájékoztató” tartalmazza, amely magában foglalja az Üzemeltető által működtetett kamerarendszerre vonatkozó tájékoztatást is, melyek jelen ÁSZF mellékleteit képezik. A Felek közötti jogviszony tartalmát az ÁSZF és mellékletei (a továbbiakban együttesen: „Szerződés”) rendezik.
Az ÁSZF hatálya kiterjed az Üzemeltető által a Disco-hoz kapcsolódóan nyújtott minden szolgáltatásra, így különösen a jegyvásárlás, időpont foglalás, görkorcsolya használatba adása, valamint a görkorcsolyapálya használata (a továbbiakban együttesen: „Szolgáltatás”).
Az általános szerződési feltételek elfogadása
Az Üzemeltető kifejezetten rögzíti, hogy jelen ÁSZF-et mind weboldalán közzéteszi, mind pedig a Disco területén hozzáférhetővé teszi annak érdekében, hogy a Vendégek az Üzemeltető által nyújtott szolgáltatásokat az arra irányadó szabályoknak megfelelően, a lehető legnagyobb biztonságban élvezhessék.
Az Üzemeltető ezúton lehetővé teszi, hogy a Vendég az ÁSZF-ben, valamint annak mellékleteiben meghatározott feltételekkel kapcsolatban tájékoztatást kérjen, észrevételt közöljön, megfelelően indokolt esetben pedig tárgyalást kezdeményezzen az ÁSZF-től eltérő feltételek alkalmazására („Eltérési kérelem”). Eltérési kérelem esetén az Üzemeltető mérlegeli a Vendég által megfogalmazott feltételt, és annak elfogadása esetén Eltérési jegyzéket vesz fel, amelyet mindkét Fél aláír. A Feleknek az Eltérési jegyzékben foglalt rendelkezése megfelelően, az érintett ÁSZF rendelkezés helyébe lép. Amennyiben az Üzemeltető nem fogadja el a Vendég
által kért eltérést, úgy a Szerződés nem jön létre, amely azonban nem akadálya annak, hogy a Vendég az ÁSZF maradéktalan elfogadásával a jogviszonyt változatlanul létrehozza.
Az Üzemeltető a fentiek tükrében nyomatékosan kéri a szolgáltatása iránt érdeklődőket, hogy a szolgáltatás igénybevétele előtt figyelmesen olvassák el az ÁSZF-et, valamint annak mellékleteit, és – az Eltérési kérelem esetét ide nem értve – kizárólag abban az esetben vegyék igénybe a szolgáltatást, amennyiben a Szerződés minden pontjával egyetértenek.
Az ÁSZF Vendég által történő elfogadása a jegyvásárlás, illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. Az ÁSZF elfogadásának minősül, ha a Vendég az Üzemeltető által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
Az ÁSZF módosítására az Üzemeltető bármikor egyoldalúan jogosult azzal a feltétellel, hogy a módosítás a Vendég szerződéses kötelezettségeit nem teheti terhesebbé, szerződésben biztosított jogait nem vonhatja el, jogállását hátrányosan nem módosíthatja. A módosított ÁSZF magyar nyelvű verzióját a Vendég bármikor elérheti az Üzemeltető weboldalán az Általános Szerződési Feltételek menüpontban. A módosítás hatálybalépése a közzétételtől számított 10. naptári nap és a hatályba lépést megelőzően létrejött szerződéseket nem érinti.
Az ÁSZF változásáról annak közzétételekor az Üzemeltető a weboldalán tájékoztatja a Vendégeket akként, hogy a közleményben kifejezetten megjelöli a módosult rendelkezéseket. A Felek jogait érintő lényeges módosítások esetében az Üzemeltető vállalja, hogy rövid, közérthető tájékoztatást is ad a módosult rendelkezések tartalmáról.
Módosítás esetén a korábban érvényben lévő ÁSZF-et szolgáltató letölthetővé teszi PDF formátumban, dátum megjelöléssel az Általános Szerződési Feltételek menüpontban.
A Szerződés tárgya, hatálya és a szerződéskötés
A Szerződés alapján a Vendég köteles a Szolgáltatás díjának megfizetésére, míg az Üzemeltető a jegy átadására, valamint a Szolgáltatásnak az érvényes, valamint megfelelő időben felhasználni kívánt jeggyel rendelkező Vendég általi igénybevételének engedélyezésére köteles.
A szerződéskötés történhet személyesen, valamint elektronikus úton.
Az elektronikus (online) jegyvásárlás során leadott megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozik.
Az elektronikus úton történő jegyvásárlás esetében a Vendég az ellenérték megfizetésével jelen ÁSZF, valamint annak rendelkezéseit elfogadja.
Az Üzemeltető és a Vendég közötti Szerződés határozott időre jön létre, amely határozott idő a jegy megvásárlásától a jegy felhasználásáig (beleértve a szolgáltatás igénybevételének idejét is) tart.
Elektronikus jegyvásárlás esetén a jegyvásárlásról a megadott e-mail címre visszaigazoló e- mailt küld a rendszer, amelynek mellékleteként a Vendég részére megküldésre kerül a belépőjegy is. Abban az esetben, ha a belépőjegy mégsem kerül megküldésre a Vendég részére, a fizetésről szóló visszaigazolás pótolhatja a belépőjegyet.
Amennyiben sem a belépőjegyet, sem a fizetésről szóló visszaigazolást nem kapja meg, úgy kérjük újabb tranzakciót ne kezdeményezzen, és vegye fel a kapcsolatot az Üzemeltetővel. A Vendég ebben az esetben a banki tranzakcióról szóló igazolás megküldésével vagy felmutatásával igazolhatja a Szolgáltatás díjának megfizetését.
A jegyek nem átruházhatók, viszonteladásuk tilos.
Szolgáltatás dija
A Vevő Szolgáltatás igénybevételének Üzemeltető által meghatározott, mindenkor aktuális díjszabását megismerheti személyesen a Disco-ban, vagy online az Üzemeltető weboldalának
„Áraink” menüpontja alatt.
A görkorcsolyák használati díja a Szolgáltatási díj részét képezi, a görkorcsolya-kölcsönzéséért az Üzemeltető további díjat nem számol fel.
Az Üzemeltető a weboldalán rögzített jegyárak tekintetében az díjszabás megváltoztatásának jogát fenntartja. A feltüntetett árak magyar forint pénznemben meghatározott bruttó árak.
A Vendégnek a Szolgáltatás igénybevételének megkezdése körében felmerülő esetleges késedelme a Szolgáltatás díját nem érinti.
A Szolgáltatás igénybevétele
Az Üzemeltető által nyújtott Szolgáltatás kizárólag érvényes belépőjegy ellenében, a belépőjegyen feltüntetett időintervallumban (a továbbiakban: „Foglalt időpont”) vehető igénybe. A belépőjegy felhasználásának feltételeit az Üzemeltető ellenőrzi a Vendég beléptetésekor. Az Üzemeltető a beléptetési feltételek bármelyikének hiánya esetén jogosult a beléptetés megtagadására.
A Vendég a Szolgáltatás igénybevételét megelőzően köteles megismerni az Üzemeltető ÁSZF- jét, a Szolgáltatásra vonatkozó Házirendet, valamint köteles nyilatkoznia a Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos egyéni felelősségvállalásról.
A Vendég kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos bármely előíró dokumentum (különösen a Szerződés) rendelkezésének megszegése esetén az Üzemeltető jogosult a szabályszerű magatartásra felszólítani, a Szolgáltatást ideiglenesen felfüggeszteni, indokolt esetben pedig a szabályszegő Vendéget a Disco területéről díjvisszatérítés nélkül kizárni. Amennyiben az Üzemeltető a Vendéget e magatartása miatt távozásra szólítja fel, a Vendég köteles a Disco területét ésszerű időben és módon elhagyni.
A Vendégek testi épsége és biztonsága érdekében az Üzemeltető jogosult a Szolgáltatást ideiglenesen felfüggeszteni. A Vendégek az Üzemeltetővel kötelesek együttműködni.
A Vendég a belépéssel kifejezetten elfogadja, hogy a Disco területén képfelvételek készülhetnek, és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy róla az Üzemeltető vagy nevében más személy képet készítsen és azt weboldalán, valamint közösségi média platformjain továbbá a Disco promóciós anyagaiban is felhasználjon. Minden Vendég, aki a felvételeken feltűnik, csak a beleegyezésével nevesíthető, viszont semmilyen követeléssel nem élhet az Üzemeltetővel, vagy a felvétel készítőivel sem annak jogos használóival szemben. Az érintett vendég az Üzemeltetőnek címzett levélben, vagy elektronikus úton (e-mailben) a róla készült képmás további, jövőbeli felhasználása ellen tiltakozhat azzal, hogy köteles levelében beazonosításra alkalmas módon megjelölni a tiltakozással érintett képet.
A belépőjegy megvásárlásával tehát a Vendég kifejezetten hozzájárul a kép-és/vagy videofelvétel elkészítéséhez, melyről az Adatvédelmi Tájékoztatóban is olvashat. Amennyiben nem adja meg hozzájárulását, a jegy megvásárlásakor jelezze ezt mindenképp kollégáink felé, így Önről nem készülnek a tömegfelvétel körén kívül eső felvételek.
Szerződésszegés, felelősség
Üzemeltető minden ésszerű, az iparágban szokásos erőfeszítést megtesz a Szolgáltatásai biztonságos igénybevétele érdekében. Az Üzemeltető kizárja azonban a felelősségét minden olyan vagyoni vagy nem vagyoni kárért, amelyet a Szolgáltatást biztosító rendszer meghibásodása, vagy elégtelensége okoz.
A Felek kifejezetten kizárják Üzemeltető felelősségét a Ptk. 6:143. § (2) bekezdése szerinti károkért, tekintet nélkül arra, hogy e károkat az Üzemeltető szerződésszegéssel, vagy szerződésen kívül okozza. Jelen felelősségkorlátozás természetesen nem érinti az Üzemeltető által szándékosan okozott, valamint emberi életet, testi épséget vagy egészséget károsító szerződésszegésért vagy szerződésen kívüli károkozásért való felelősségét.
Az Üzemeltető nem felel a Szolgáltatás és/vagy a foglalásra és belépőjegy vásárlásához használható online felületek hibamentes és zavartalan működéséért.
A Vendég a Szolgáltatást kizárólag saját felelősségére használhatja. Üzemeltető nem felel más vendég magatartásáért, így különösen nem felel a Vendégek közötti esetleges konfliktusokért és a Vendégek egymással szemben tanúsított magatartásáért.
Az Üzemeltető jogosult a Vendég belépését indokolt esetben megtiltani, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Szolgáltatás igénybevétele során vagy a belépőjeggyel történő bármilyen visszaélés esetén.
A Vendég az Üzemeltető eszközeit kizárólag rendeltetésszerűen és a Szerződésben foglaltakkal összhangban jogosult használni. E követelmény megfelelően irányadó az Üzemeltető területén való tartózkodásra, valamint az Üzemeltető által nyújtott Szolgáltatás igénybevételére is. E követelmény betartása és betartatása körében az Üzemeltető kifejezetten jogosult a Vendég instrukciókkal történő ellátására, valamint a Szerződésben foglalt követelmények betartására történő felhívására is. A Vendég e rendelkezésekkel összhangban fokozott együttműködésre, valamint indokolt esetben a szolgáltatás igénybevétele felfüggesztésének tűrésére köteles.
Amennyiben feltételezhető, hogy Vendég az Üzemeltető eszközeit nem használja szerződésszerűen, az Üzemeltető jogosult a Szolgáltatásainak Vendég általi igénybevételét azonnali hatállyal megtiltani, a Vendéget a Disco területéről történő távozásra felszólítani és indokolt esetben a Vendéget kitiltani. Indokolt esetben vagy Vendég erre irányuló kifejezett kérésére az Üzemeltető ilyen eseményről jegyzőkönyvet vesz fel.
A Vendégek teljes kártérítési kötelezettséggel felelnek az Üzemeltető területének, berendezéseinek, valamint eszközeinek szabályos és rendeltetésszerű használatáért. Üzemeltető
kizár minden, a Szolgáltatáshoz kapcsolódó terület, berendezés, valamint eszköz szakszerűtlen vagy jogszerűtlen használatából eredő kárért való felelősséget.
Vendég köteles teljes mértékben helytállni minden, a Vendég magatartásával vagy mulasztásával összefüggésben az Üzemeltető területének, berendezéseinek és eszközeinek használata során harmadik személynek okozott kárért. A Vendég helytállási kötelezettsége kiterjed bármely természetű vagy fajtájú követelésre és költségre, amely a Vendég magatartásával okozati összefüggésben az Üzemeltető oldalán felmerül.
Szerződés módosítása
A Vendég a belépőjegy megvásárlását követően a Foglalt időpont kezdetét megelőző nap 12:00- ig jogosult a megvásárolt jegyekre vonatkozó Foglalt időpontot módosítani („Módosítási igény”). A Foglalt időpont módosítására személyesen, telefonon, valamint e-mail útján van lehetőség. A fenti határidő megtartottnak tekintendő, amennyiben a Vendég az előírt határidőn belül közölte Módosítási igényét.
A Módosítási igény elbírálása során az Üzemeltető és a Vendég közösen megállapítja az eredeti Foglalt időpont helyébe lépő új Foglalt időpontot, a Vendég a belépőjegyet ebben az időpontban használhatja fel.
A Foglalási időpont módosítására rendelkezésre álló határidő jogvesztő, azaz ezt követően a Foglalt időpont módosítása főszabály szerint nem megengedett. Az Üzemeltető természetesen fenntartja a jogot arra, hogy amennyiben kapacitása engedi, méltányossági alapon a határidő jogvesztő jellegétől eltekintsen. Ennek mérlegelése az Üzemeltető diszkrecionális joga és lehetősége.
A Módosítási igény elbírálását követően megállapított új Foglalt időpont végleges, azaz az eredeti Foglalt időpontra vonatkozó felhasználás lehetősége elvész. Amennyiben az új Foglalt időpont tekintetében Módosítási igény merülne fel, arra a fenti szabályok megfelelően irányadók.
A Vendég tudomásul veszi, hogy az Üzemeltető biztosítja a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges tárgyi feltételeket, így pl. a görkorcsolyákat is, továbbá, hogy ebből eredően felmerülhet kapacitáshiány egyes méretek kapcsán. Abban az esetben, ha az Üzemeltető a Foglalt időpontban nem tud megfelelő méretű (azaz méretjelöléstől függetlenül rendeltetésszerű használatra alkalmas) görkorcsolyát a Vendég rendelkezésére bocsátani, a Vendég jogosult új időpontot kérni.
Az Üzemeltető a méretbeli hiányokból eredő esetleges károkért nem tartozik felelősséggel.
Elállás, a szerződés megszűnése
Vendég a megvásárolt jegyet nem válthatja vissza, tekintettel arra, hogy Üzemeltető a jelen ÁSZF alapján olyan szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatást nyújt, amely a jegy vásárlásakor meghatározott teljesítési határnapot és pontos idősávot foglal le.
E rendelkezés megfelelően irányadó a fogyasztónak minősülő Vendég esetében is, figyelemmel a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés l) pontjára.
Panaszkezelés, vitarendezés és illetékességi kikötés
Az Üzemeltető és Vendég az esetlegesen felmerülői vitáikat kötelesek elsődlegesen peren kívül, egyeztetés útján rendezni.
A Vendég elsődlegesen szóbeli panaszt tehet, melyet az Üzemeltető azonnal megvizsgál. Ha a Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása valamely okból nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról, valamint az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vendégnek átad, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén megküld a Vendégnek.
Az Üzemeltető és a Vendég közötti vita esetén panasz az Üzemeltető hello@gorkoridisco.hu e- mail címére küldött levélben vagy a postai úton tehető írásban, melyet az Üzemeltető kivizsgál. A kivizsgálás eredményéről (panasz elfogadása és orvoslásáról szóló intézkedés vagy a panasz elutasítása) legkésőbb 30 napon belül elektronikus üzenetben vagy postai úton írásban tájékoztatja a Vendéget.
Tájékoztatásul jelezzük, hogy A panasz elutasítása esetén az Üzemeltető köteles a Vendéget írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatás tartalmazza továbbá az illetékes hatóság, illetve békéltető testület megjelölését.
Vendég a válasz kézhezvételétől számított 15 napon belül jogosult írásban egyeztetést kérni az Üzemeltetőtől, amennyiben az Üzemeltető tájékoztatásában írtakat nem fogadja el. Ha az egyeztetés, a Vendég erre vonatkozó kérésének az Üzemeltető általi kézhezvételét követő
további 15 nap alatt nem vezet eredményre, úgy a Vendég bírósághoz, más hatósághoz, vagy békéltető testülethez fordulhat.
A békéltető testület a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony, valamint költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testületek elérhetősége: https://bekeltetes.hu.
A békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a Vendég (fogyasztó) az érintett vállalkozással (Üzemeltető) először közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
Fogyasztói jogainak megsértése esetén a Vendég panasszal fordulhat a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz.
A Panaszkezeléssel kapcsolatos adatkezelés
Adatkezelés célja |
A panaszok megválaszolása elektronikus kapcsolattartás (e- |
Adatkezelés jogalapja |
Az adatkezelés jogalapja a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fgytv.”) 17/A. § (3), (5)-(7) bekezdése |
A kezelt személyes adatok köre |
Fgytv. 17/A. § (3), (5)-(7) bekezdése alapján név, lakcím, panasz előterjesztésének helye, ideje, módja, valamint a panaszban megadott egyéb személyes adatok és a Fgytv.-ben |
Az adatkezelés időtartama |
A panaszról szóló jegyzőkönyv felvételét követő 3 év |
A személyes adatok megismerésére jogosult |
Az adatokhoz kizárólag az Üzemeltető illetékes, panaszkezelést végző munkatársai ismerhetik meg. |
Automatizált döntéshozatal és |
Az Üzemeltető nem végez automatizált döntésthozatalt, sem pedig profilalkotást |
Gőrkori Discó Győr
Válassz a turnusaink közül és foglald le On-Line a helyedet!
Péntek | Szombat | Vasárnap | |
---|---|---|---|
10.00 – 12.00 | 1. Turnus
(6 – 99 éves korig)* | ||
14.00 – 16.00 | 1. Turnus
(6 – 99 éves korig)* | ||
17.00 – 19.00 | 1. Turnus
(6 – 99 éves korig)* | 2. Turnus
(6 – 99 éves korig)* | |
20.00 – 22.00 | 2. Turnus
(csak 16 éven felüliek) | 3. Turnus
(csak 16 éven felüliek) |
*6-tól 10 éves korig csak szülői/felnőtt felügyelettel vehető igénybe a szolgáltatás!
Kérjük vegyék figyelembe, hogy a 20:00 órától kezdődő turnusunkon csak 16 éven felüliek vehetnek részt, így személyi igazolvány is kérhető belépéskor.
Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy az árak egyszeri belépésre vonatkoznak, és max. 2 óra játékidőt tartalmaznak. Az érkezési időtől függetlenül a blokkok végén a játékidő lejár. Érdemes legfeljebb 20 perccel a turnus kezdete előtt érkezni, hogy a belépés és a görkori bérlés ne csússzon bele a 2 órás gurulásba. Azok a vendégek, akik nem a turnus kezdetére érkeznek, hanem később csatlakoznak a már elkezdett turnushoz, elfogadják, hogy nem teljes 2 órát tudnak eltölteni a pályán.
Hétköznap is kinyitunk osztályok és csoportok számára előzetes bejelentkezésre (min. 15 fő felett) bővebb információk IDE kattintva érhetők el! Link az új csoportos oldalra!
Megkérjük minden kedves vendégünket, hogy a játékidő lejárta után legyen szívesek leadni a görkorikat, hogy munkatársaink ellenőrizni és fertőtleníteni tudják azokat a következő csoport megérkezéséig.
Görkorcsolya bérlés:
A görkorcsolyáink a 30-as mérettől a 47-ig érhetőek el. Az ennél nagyobb vagy akár kisebb méretet nem tudjuk biztosítani vendégeink számára.
Saját görkorcsolya hozatalára nincs lehetőség, hiszen nem tudjuk a mindenki görkorcsolyáját ellenőrizni pályára lépés előtt. Kisgyermekek számára korlátozott mennyiségben tudunk védőfelszerelést biztosítani.
Questions? Look here
Frequently Asked Questions
Reach Us
- 002-590-7596
- info@yourdomain.com
- Mon - Sat : 8:00 AM to 8:00 PM
Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.
Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.
Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.
Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.